Hivemind Hivemind - analiza in retele sociale online

Hivemind este un instrument de analiza a performantelor brand-urilor prezente in retelele sociale online. Serviciul se adreseaza managerilor de comunitati online, ajutandu-i pe acestia sa inteleaga mai profund interactiunile si interesele comunitatilor formate in jurul brandului. Pentru acest lucru, Hivemind foloseste o serie de indicatori relevanti, benchmarking, evaluarea continutului, modul de publicare, dar si o serie de elemente care tin de legaturile care se formeaza intre membrii comunitatii, legaturi bazate pe interese comune si interactiuni intre acestia. Cel mai important este că Hivemind nu analizează informațiile doar prin prisma numerelor. Noutatea si utilitatea serviciului vine tocmai prin prisma analizei interactiunilor dintre membrii comunitatii, a identificarii intereselor comune, in scopul facilitarii unei comunicari cat mai eficiente intre brand si comunitate. Informatiile sunt centralizate si prezentate sub forma unui raport usor de inteles, care reprezinta rezultatul unei metodologii elaborate in decursul a 8 luni de cercetare si testare, actualizata permanent la schimbarile din industrie si dezvoltata de catre o echipa bine pregatita si multidisciplinara.

Share this


Comentarii

  1. Nu exista nici un comentariu

Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei".